A partir del 13 de febrer podreu trobar un punt d'informació mòbil de l'Oficina de Gestió Ambiental i Sostenibilitat

A partir del 13 de febrer l’OGAS estarà més a l’abast de la comunitat universitària amb un punt d’informació rotatiu pels diferents edificis de la UIB. La seva funció consisteix a donar informació sobre la campanya Amb Sentit Comú, conscienciar en temes ambientals i resoldre els dubtes que tingueu en matèria de transport, energia, aigua o residus.

També podreu rebre informació sobre el funcionament de l’Agenda 21 UIB i participar-hi aportant propostes i suggeriments.

El punt d’informació cada setmana estarà en un edifici diferent, amb una franja horària fixa, que pot variar segons les necessitats i els horaris dels alumnes. Els horaris seran els següents: els dilluns, dimarts, dimecres i divendres de 9 a 13 hores i els dijous de 15 a 19 hores.

Per a més informació, consultau el nostre Facebook, enviau un correu electrònic a: <ogas@uib.es> o telefonau al: 608 56 39 82 o a l’extensió 6 81 22, si és des d’un telèfon de la UIB.

Edificis on romandrà el punt d’informació de l’OGAS fins a les vacances de Pasqua:

Guillem Colom Casasnovas:    del 13 al 17 de febrer.
Aulari:    del 20 al 24 de febrer.
Anselm Turmeda:  del 5 al 9 de març.
Guillem Cifre de Colonya: del 12 al 16 de març.
G. M. de Jovellanos:del 26 al 30 de març.
Cientificotècnic:el 2 d’abril.
Cas Jaiel 3 d'abril.
Beatriu de Pinós: el 4 d’abril.
Sa Riera:del 16 al 17 d'abril.
Son Lledó:del 18 al 19 d'abril.
Ramon Llull:del 23 al 27 d'abril.
Instal·lacions esportives:del 30 d'abril al 4 de maig.

Us animam a venir-hi i participar a la campanya!

amb sentit     ogas uib

Data de l'esdeveniment: 13/02/2012